نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

قوت قلب علی دایی| ماجرای یک حضور زیبا

  • کد خبر: ۱۰۹۸۷۶
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
قوت قلب علی دایی| ماجرای یک حضور زیبا
بازدید اسطوره فوتبال ایران از یک مدرسه در خراسان رضوی در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد.

عروجی | شهرآرانیوز؛ دایی حالا با تمام قدرت از فوتبال فاصله می‌گیرد. از حاشیه‌های تمام نشدنی اش و اینکه بخواهد برای هر چیزی توضیحی بدهد. علی دایی سال هاست که نشان داده با حاشیه سر جنگ دارد. فراری است. هرجا که پچ وپچ و حرف وحدیثی و مصاحبه‎ای باشد که بوی شلوغی و جدل بیاید او خیلی زود خودش را قایم می‌کند یا در چند جمله و عبارت توضیحش را خلاصه می‌کند و می‌رود پی کارش.

مثلا وقتی که گفتند چندهزارمتر خانه دارد و فلان مقدار درآمد و توی سیاره دیگری زندگی می‌کند، آمد جلوی دوربین و گفت خانه اش ۴۵۰ متر است و به اندازه خودش درآمد دارد و زحمت می‌کشد و تابه حال رانتی نگرفته و توی هیچ باند و دسته و گروهی هم حضور نداشته است که اگر بوده وضعیتش حالا صد‌ها برابر بهتر بود؛ اما دایی همیشه بی سروصدا ترجیح می‌دهد با مردم همراهی کند و کنارشان باشد. همین چندوقت پیش خبر آمد که توانسته از خانواده‌ای که ۱۶سال برای آزادی یک نفر رضایت نداده و تصمیم گرفته بودند قاتل را قصاص کنند، رضایت بگیرد و جان یک نفر را نجات دهد. اگر آن خانواده این خبر را منتشر نمی‌کردند احتمالا کسی از این موضوع خبردار نمی‌شد.

تازه‌ترین فعالیت‌های مردمی دایی؛ سرکشی او به مدرسه‌ای در یکی از روستا‌های محروم استان خراسان رضوی است. او که خود جزو خیران مدرسه ساز است به روستای «آزاد ده» در صالح آباد سفر و در جمع دانش آموزان و مردم منطقه حضور پیدا کرد و گفت: «باید به امر آموزش در مناطق محروم کشور اهمیت بیشتری داده شود و دانش آموزان مناطق محروم نیازمند توجه و نگاه ویژه‌ای هستند.» حضور شخصیت‌های محبوبی مثل علی دایی علاوه بر اینکه می‌تواند توجه دیگران را به خود جلب کند، قوت قلبی برای اهالی منطقه است و به دانش آموزان انگیزه بیشتری می‌دهد.

تا امروز خیلی از سلبریتی‌ها و شخصیت‌های مشهور واسطه خیر شده اند و تعداد زیادی را به زندگی برگردانده اند یا به نحوی باعث امیدواری آن‌ها به آینده شدند؛ ولی مسئله اینجاست که انگار این حضور بیشتر تفننی بوده و هر ازگاهی نه براساس چهارچوب یا یک برنامه مدون و درست و همیشگی. سلبریتی‌ها انگار فراموش کرده اند که از پایگاه بزرگ اجتماعی شان می‌توانند به چه شکلی و در چه جهتی استفاده کنند. آن‌ها فراموش کرده اند به جای حضور در تبلیغات کالا‌های لوکس و لاکچری و حرف‌های نامربوط و بدون آگاهی، می‌توانند چه جریانی بسازند و چطور همدلی مردم را برای نجات جان آدم‌ها برانگیزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->